reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Nižníková

Eva Nižníková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak budete čítať to čo napíšem pochopíte kto som...v každom článku nájdete kus mňa... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Najkrutejší spoločník.

Eva Nižníková

Najkrutejší spoločník.

Najkrutejší spoločník, ktorý je vždy s nami. Žeby sme to boli my sami? ....

  • 13. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 0
Fakultatívny výlet alebo „nakupujte, teliatka“.

Eva Nižníková

Fakultatívny výlet alebo „nakupujte, teliatka“.

Píše sa toto leto, a ja trávim dovolenku na Korfu. Ja a moja dobrá cestovka (Fifo). Prekrásny ostrov, neveľký a drahý. Vzhľadom na skutočnosť, že ma nebaví celú dovolenku preležať na slnku pri mori a výrazne tým prispievať k skoršiemu odchodu z tohto sveta, rozhodla som sa absolvovať fakultatívny výlet (organizovala to nejaká firma z Korfu, ktorá mala zmluvu s Fifom). Okruh ostrovom nebol najvhodnejší výraz pre tento druh výletu, to som však zistila až neskôr. Vraj, neskoro je lepšie ako nikdy....

  • 8. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 0
Vznikajú nové centrá pre amputáciu zdravého rozumu.

Eva Nižníková

Vznikajú nové centrá pre amputáciu zdravého rozumu.

Slovenskom sa nesie nová správa o vzniku takýchto centier, ktoré majú v konečnom dôsledku pomôcť Slovákom v ich neľahkej situácii. Budeme ich môcť nájsť v každom väčšom meste, aby boli dostupné pre širokú verejnosť a každý dostal šancu zbaviť sa neželanej príťaže vo forme zdravého rozumu.

  • 27. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 433x
  • 0
Babylonská veža dneška.

Eva Nižníková

Babylonská veža dneška.

Paralelu medzi biblickým príbehom o babylonskej veži a dneškom nieje problém nájsť. V dnešnom svete vidíme mnoho príkladov, ako ľudia stratili schopnosť dorozumieť sa a rozumieť. Nielen medzi sebou navzájom, aj keď aj to, napriek tomu, že hovoria jedným jazykom. Stratili sme, alebo skôr vzdali sme sa, schopnosti rozumieť prírode, živým tvorom, a dokonca už nerozumieme ani sami sebe.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 903x
  • 6
Prečo žijem?

Eva Nižníková

Prečo žijem?

Téma zaujímavá, odpoveď hmlistá... Ešteže mám okolo seba množstvo „materiálu“ vhodného na pozorovanie. A pozorovať okolie je vždy ľahšie ako sledovať seba samého. A nakoniec môžeme sa naozaj poznať? Tak ako nikdy nebudeme vedieť ako znenie náš vlastný hlas... . No, ale to teraz ani nieje podstatné.

  • 28. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 336x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu